Brosura este o carticica de dimensiuni mici care contine multiple informatii despre un produs, un loc, un eveniment.

Informatiile din brosura pot fi descriptive, comerciale (reclama), pot reprezenta instructiuni (manual de utilizare, ghid pentru angajati privind anumite activitati in cadrul companiei sau ghid de responsabilizare a consumatorului fata de mediu si nu numai) si sunt insotite de imagini reprezentative. Design-ul brosurii trebuie sa fie atragator si usor de citit/ de urmarit, cuprinzand informatiile esentiale despre ceea ce dorim sa promovam. Cuvantul brosura provinde din francezul brocher (a coase), deoarece majoritatea brosurilor au paginile prinse intre ele ca intr-o carte. Totusi, tendinta recenta este de a crea brosuri simplificate, sub forma unor pliante – pagini impaturite potrivit, de obicei dimensiunea A4 impartita in trei parti, ajungand la marimea potrivita de introdus intr-un plic.

Daca iti doresti sa pui la dispozitia consumatorilor sau a angajatilor companiei tale informatii complete si ilustrate despre un produs, un eveniment, despre modul de organizare sau reguli de ordine interioara, sau despre orice alt subiect necesar a fi cunoscut/promovat de voi, totul intr-o forma compacta, usor de asimilat, de inteles si de pastrat la indemana dar si usor de distribuit in mod direct unui public cat mai larg, brosura este cel mai potrivit canal de comunicare.